شرکت سیوان
14895
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14895,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

شرکت سیوان

شرکت سیوان بعنوان تنها تولید کننده محیط کشت سلولی در خاورمیانه با بهره گیری از متخصصین مجرب داخل کشور در حوزه بیوتکنولوژی و همچنین همکاری با شرکت های معتبر خارجی به فرمولاسیون پیچیده محیط کشت دست یافته است.

تعداد بسیاری از داروهای مونوکلونال آنتی بادی با استفاده از محیط کشت سلولی در داخل کشور تولید می­گردد که از آن جمله می توان به داروهای Etanercept ، Zytux ، Trastuzumab و Bevacizumab اشاره کرد. در حال حاضر این شرکت قادر به تامین کامل نیاز محیط کشت سلولی داخلی بوده و محصولات آن مطابق با کلیه استاندارد های به روز بین المللی تولید می­گردد.

کیفیت داروهای تولیدی در حوزه بیوتکنولوژی کاملا وابسته به کیفیت محیط کشت بعنوان یک ماده اولیه می­باشد و در صورت عدم تامین محیط کشت از خارج از کشور و یا در صورت تغییر تامین کننده آن، کیفیت و نرخ محصولات داخلی دستخوش تغییر می­گردد.

از آنجا که دانش فنی تولید محیط کشت سلولی در سراسر جهان در اختیار تعداد محدودی تولید کننده می­باشد،  عرضه این محصول در داخل کشور توسط شرکت سیوان منجر به مستقل شدن صنعت بیوتکنولوژی در این حوزه گردیده است. تامین مستمر محیط کشت با کیفیت در داخل کشور تضمین کننده ثبات و کیفیت داروهای بیوتکنولوژیک تولید ایران می­باشد.

چرا سیوان

صرفه جویی ارزی
تولید با ثبات و مستمرمحیط کشت و تامین همیشگی نیاز کشور
تولید محصولات باکیفیت بالاتر از مشابه خارجی